Daha derslerin baslamasina 1 hafta var. Dun genel oryantasyona, bugun departman oryantasyonuna girdim. Aksamustu 5.30da departmani terkederken stresten tirnak etlerimi yiyordum. Direktor manyak midir nedir bana 2. sinif dersi vermeye calisti, "e ben onu 2. sinifta alayim?" dedikce de "al sen al" dedi. Ben istemiyorum ki 2. sinif dersi almak. Cunku adi ustunde onun o 2. sinifta alinsa daha guzel olmaz mi?
Hala her gun eve gelip o gun giydiklerimi katliyorum/asiyorum. Her gun en gec 12de uyuyup en gec 7de kalkiyorum. Cok yakinlarda bir gun, bu yazdiklarima cok sasiracagimin bilincindeyim.